Onderwerp: minder gamen voor mij... wo jan 19, 2011 11:31 am
Moet weer naar school, en ga elke dag fitnessen nu weer dus dat verandert ff mijn game tijden
Speel nu misschien rond de 2uur per dag maar dat is dan ook maximaal
xFlawlez_Nuclear
Aantal berichten : 105 Registratiedatum : 21-12-10 Woonplaats : dronten
Onderwerp: Re: minder gamen voor mij... wo jan 19, 2011 12:05 pm
goed om te horen dat je weer naar school kan ruben. hopen dat het de rest van het jaar goed gaat, ik zou me geen zorgen maken over mijn gameuren school gaat voor alles.
Onderwerp: Re: minder gamen voor mij... wo jan 19, 2011 10:49 pm
Black0ps-Robin (Admin) schreef:
goed bezig!
zo mag ik het horen..school gaat voor! enne 2 uur per dag is ook nog meer dan genoeg toch.
komt vast ook wel weer een tijd dat ik weer mindr cod doe. waarschijnlijk vanaf maart, want dan moet ik 3 dagen in de week stage lopen.
Ja idd,, ben ook wel blij dat ik weer naar school mag, 1ste x dat ik het zeg in mijn leven , maar het werd best wel saai thuis ik stond op ging aan ps3 en ging ff sporten kwam thuis ging aan ps3 dus zat er ongeveer 8uur per dag aan ofso
Onderwerp: Re: minder gamen voor mij... wo jan 19, 2011 10:52 pm
xFlawlez_Nuclear schreef:
goed om te horen dat je weer naar school kan ruben. hopen dat het de rest van het jaar goed gaat, ik zou me geen zorgen maken over mijn gameuren school gaat voor alles.
Ja vind ik oowk, School gaat ook voor alles , maar dat zie ik nu eigenlijk pas in omdat ik nog minimaal 5jaar naar school moet en niet meer mag ouwhoeren omdat dit mijn laatste waarschuwing is , en de rest van de jaren gaan hopelijk wel goed ja
xFlawlez_Nuclear
Onderwerp: Re: minder gamen voor mij... do jan 20, 2011 1:25 am
ik hoop het wel, wat gebeurt er dan als je nu weer de fout in gaat? ga je dan naar een andere school ofzo want leerplicht zegt dat je minimaal tot je 18de doormoet.
Onderwerp: Re: minder gamen voor mij... do jan 20, 2011 9:45 am
xFlawlez_Nuclear schreef:
ik hoop het wel, wat gebeurt er dan als je nu weer de fout in gaat? ga je dan naar een andere school ofzo want leerplicht zegt dat je minimaal tot je 18de doormoet.
die dingen zijn allemaal al geweest..
als het weer fout gaat moet ik naar rechter man
ik ben 3x opgepakt voor groepsgevechten en daardoor ben ik aangemeld bij justitie en toen gaven me waarschuwing en nu met school is het 2de waarschuwing en als het nou fout gaat moet ik waarschijnlijk vastzitten man
xFlawlez_Nuclear
Onderwerp: Re: minder gamen voor mij... do jan 20, 2011 11:19 am
dat zou echt kut zijn voor je. hopelijk gaat het nu goed.