Dutch Dominators
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dutch Dominators

COD: Black Ops Clan
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Deleted - Sorry

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Deleted - Sorry Empty
BerichtOnderwerp: Deleted - Sorry   Deleted - Sorry I_icon_minitimewo dec 22, 2010 2:08 am

Deleted


Laatst aangepast door Darkbeat2K op wo dec 29, 2010 9:06 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Black0ps-Robin (Admin)
Admin
Black0ps-Robin (Admin)


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 37
Woonplaats : Groningen

Deleted - Sorry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deleted - Sorry   Deleted - Sorry I_icon_minitimewo dec 22, 2010 4:18 am

hallo shoshannah!
Welkom bij de clan!

Ging gister wel goed, we hadden alleen een rot team.

Als we met de iedereen spelen . (op dit moment 5 leden) dan winnen we zeker wel! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dutchdominators.actieforum.com
Gast
Gast




Deleted - Sorry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deleted - Sorry   Deleted - Sorry I_icon_minitimewo dec 22, 2010 11:18 am

Ja, ging wel goed. Had mijn hoogste kill count tot nu toe op Nuke Town. Dat had ik al gezegd, maar ik zeg het graag nog een keer! ^^

Ben nu online, maar iedereen is off. Ik ga wel even oefenen. Speel graag met de special assault riffle die je kunt unlocken na de Commando (M11?), maar dat kan pas op level 44. Even levelen dus.
Misschien zie ik je nog online.
Terug naar boven Ga naar beneden
Black0ps-Robin (Admin)
Admin
Black0ps-Robin (Admin)


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 37
Woonplaats : Groningen

Deleted - Sorry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deleted - Sorry   Deleted - Sorry I_icon_minitimewo dec 22, 2010 1:06 pm

Darkbeat2K schreef:
Ja, ging wel goed. Had mijn hoogste kill count tot nu toe op Nuke Town. Dat had ik al gezegd, maar ik zeg het graag nog een keer! ^^

Ben nu online, maar iedereen is off. Ik ga wel even oefenen. Speel graag met de special assault riffle die je kunt unlocken na de Commando (M11?), maar dat kan pas op level 44. Even levelen dus.
Misschien zie ik je nog online.

ik speel meestal in de middag en dan is meestal ook iedereen online.
En ik speel vaak nog in de wat latere uren. Alleen zoals je gister ook hebt gemerkt is dan niet iedereen altijd online.

ik heb dit forum gemaakt zodat we makkelijk met elkaar kunnen communiceren over bijvoorbeeld speeltijden.

of een keer tegen een andere clan spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dutchdominators.actieforum.com
Gast
Gast




Deleted - Sorry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deleted - Sorry   Deleted - Sorry I_icon_minitimedo dec 23, 2010 2:06 am

Ja, jammer dat er gisteren niemand was ... Ik denk dat ik pech heb dan. Ik speel meestal in de vroege avond. Soms overdag, maar daar zit geen patroon in. Vooral als ik een baaldag heb Twisted Evil (sorry, moest even een reden vinden om die emoticon te gebruiken)
Terug naar boven Ga naar beneden
Black0ps-Robin (Admin)
Admin
Black0ps-Robin (Admin)


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 37
Woonplaats : Groningen

Deleted - Sorry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deleted - Sorry   Deleted - Sorry I_icon_minitimedo dec 23, 2010 4:04 am

Darkbeat2K schreef:
Ja, jammer dat er gisteren niemand was ... Ik denk dat ik pech heb dan. Ik speel meestal in de vroege avond. Soms overdag, maar daar zit geen patroon in. Vooral als ik een baaldag heb Twisted Evil (sorry, moest even een reden vinden om die emoticon te gebruiken)

hehe.

Ik zal vanavond wel in de vroege avond online zijn,
en hopelijk is de rest dan ook online!

ik zal wel even een topic maken voor vandaag, dat iedereen weet dat wij in de vroege avond online zijn vandaag!.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dutchdominators.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Deleted - Sorry Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deleted - Sorry   Deleted - Sorry I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deleted - Sorry
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dutch Dominators :: Praathoek-
Ga naar: