Dutch Dominators
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dutch Dominators

COD: Black Ops Clan
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 help nodig met montage

Ga naar beneden 
+2
weysboy
r1ck0ng3rsma
6 plaatsers
AuteurBericht
r1ck0ng3rsma

r1ck0ng3rsma


Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 28-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : drachten

help nodig met montage Empty
BerichtOnderwerp: help nodig met montage   help nodig met montage I_icon_minitimezo jan 09, 2011 11:41 pm

ik kan maar geen goede muziek vinden voor de montage. Ik zou graag muziek willen die rustig begint en in 1 keer dat de muziek begint met drums enzo dan krijg je een leuk effect. Als jullie soon liedje weten of een ander soort stuur dan ff een link.
Terug naar boven Ga naar beneden
weysboy

weysboy


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 28-12-10
Leeftijd : 29

help nodig met montage Empty
BerichtOnderwerp: Re: help nodig met montage   help nodig met montage I_icon_minitimema jan 10, 2011 5:55 am

A day to remember - the downfall of us all
Linkin park - the catalyst
Linkin park - no more sorrow
Papa roach - walkin thru barbed wire

Misschien niet iedereens muziek, maar je kan er wel mooi op synchen. Die eerste heeft ook wel veel drums.
Terug naar boven Ga naar beneden
r1ck0ng3rsma

r1ck0ng3rsma


Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 28-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : drachten

help nodig met montage Empty
BerichtOnderwerp: Re: help nodig met montage   help nodig met montage I_icon_minitimema jan 10, 2011 6:55 am

ik heb besloten om gwn een montage te maken. Want anders is het wat te moeilijk om te doen. maar ik heb al een ideetje met het liedje linkin park - no more sorrow. Weet niet meer precies wat de naam was Embarassed. Als die drums beginnen slaat hij steeds 4 x volgensmij dan wil ik een hele mooie kill van iemand hebben die in slomotion begint. Die slomotion is nodig omdat de kill moet blijven tot dat hij gaat zingen. Ik wil namelijk met een zwart beeld beginnen en elke keer als hij 4 x op de drum slaat laat ik dat zwarte een seconde weg dan krijg je een leuk effect. Als hij dan begint te zingen laat je hem gwn spelen en krijg je een super mooie kill om mee te beginnen dat maakt het ''publiek'' nieuwsgierig xD. Vertel mij even wat je hier van vind want anders begin ik met wat anders of misschien met een ander liedje.





Ohja nog bedankt voor de liedjes ik luister de liedjes en probeer daar iets bij te bedenken misschien weten jullie nog wat ??
Terug naar boven Ga naar beneden
p-timmer

p-timmer


Aantal berichten : 108
Registratiedatum : 27-12-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : emmen

help nodig met montage Empty
BerichtOnderwerp: Re: help nodig met montage   help nodig met montage I_icon_minitimema jan 10, 2011 8:47 am

ik probeer wel even 1 stukje te maken maaaaaar van wie heb je nu de filmpjes al dan van mij togh wel???
Terug naar boven Ga naar beneden
Glialka

Glialka


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 03-01-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Duiven, Gelderland

help nodig met montage Empty
BerichtOnderwerp: Re: help nodig met montage   help nodig met montage I_icon_minitimema jan 10, 2011 9:20 am

Ikhoop dat ie snel klaar is ! ben benieuwd, want had ff t muziekje beluisterd, en beetje in me gedachte , gekeken wat je bedoeld, en dat word dan best wel n mooie intro ja..
Terug naar boven Ga naar beneden
Black0ps-Robin (Admin)
Admin
Black0ps-Robin (Admin)


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 37
Woonplaats : Groningen

help nodig met montage Empty
BerichtOnderwerp: Re: help nodig met montage   help nodig met montage I_icon_minitimedi jan 11, 2011 4:58 pm

nice rick..

hopelijk lukt het met het muziekje..

enne, je wilt zoveel mogelijk mensen online hebben toch.
dat probeer ik dit weekend te regelen..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dutchdominators.actieforum.com
xFlawlez_Nuclear

xFlawlez_Nuclear


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 21-12-10
Woonplaats : dronten

help nodig met montage Empty
BerichtOnderwerp: Re: help nodig met montage   help nodig met montage I_icon_minitimewo jan 12, 2011 1:38 am

gewoon zondagmiddag met de hele clan online lijkt me? dat is het makkelijkts want sport etc is altijd op zaterdag.

en voor de muziek kan ik deze nog aanraden

Infected Mushroom - Saeed
Infected Mushroom - Cant Stop

allebij geen hardstyle of core ofzo dus dat moet wel kunnen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





help nodig met montage Empty
BerichtOnderwerp: Re: help nodig met montage   help nodig met montage I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
help nodig met montage
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» introductie montage

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dutch Dominators :: DutchDominators :: Clan Leden :: Clan Talk-
Ga naar: