Onderwerp: je favoriete wapen?! di dec 21, 2010 12:30 pm
ik heb nog niet echt een favoriet wapen.
Vind de stakeout als shotgun erg fijn. en speel over het algemeen altijd met een assault rifle!
de aug, enfield, famas, commando zijn wapens die ik erg fijn vind!
xFlawlez_Nuclear
Aantal berichten : 105 Registratiedatum : 21-12-10 Woonplaats : dronten
Onderwerp: SPAZZZZZZZ zo dec 26, 2010 12:49 am
ik denk dat ik voor cas en mij spreek als ik dit zeg. de SPAZZZZZZZZZZ serius iedereen die deze nog niet geprobeerd heeft gelijk doen met silencer is het beast
Onderwerp: Re: je favoriete wapen?! zo dec 26, 2010 2:52 am
xFlawlez_Nuclear schreef:
ik denk dat ik voor cas en mij spreek als ik dit zeg. de SPAZZZZZZZZZZ serius iedereen die deze nog niet geprobeerd heeft gelijk doen met silencer is het beast
ja is idd wel fijn met een silencer. maar vind de shotguns in de game een beetje onvoorspelbaar. de ene keer heb je volle hits en dan andere keer lijk je helemaal niemand te raken.
de stakeout met grip is ook fijn trouwens!
ik vind de commando wel erg fijn!! speel ik het liefst mee, alleen jammer dat deze pas op lvl 44 te gebruiken is
Daaan26
Aantal berichten : 4 Registratiedatum : 28-12-10
Onderwerp: Re: je favoriete wapen?! di dec 28, 2010 8:51 am
Ik heb er 4 die ik voor verschillende gametypes gebruik. - AK74u (kleine maps/rushen) - Famas (Stealth class/ als er veel airsupport is) - AUG (HeadQuarters) - AK47 (Grote maps)
En sleight of hand is voor mij een perk die is elke class set up te vinden is.
Onderwerp: Re: je favoriete wapen?! di dec 28, 2010 9:49 am
Daaan26 schreef:
Ik heb er 4 die ik voor verschillende gametypes gebruik. - AK74u (kleine maps/rushen) - Famas (Stealth class/ als er veel airsupport is) - AUG (HeadQuarters) - AK47 (Grote maps)
En sleight of hand is voor mij een perk die is elke class set up te vinden is.
Onderwerp: Re: je favoriete wapen?! wo dec 29, 2010 5:18 pm
Mythorim schreef:
Ik gebruik als shotgun liever de Stakeout Maar meestal gebruik ik MP5kof de Galil
heb zelf ook een tijdje met de galil gespeelt, kan er niet veel me moet ik zeggen
ik vind de aug , famas en commando stukken btr.
weysboy
Aantal berichten : 31 Registratiedatum : 28-12-10 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: je favoriete wapen?! do dec 30, 2010 12:04 am
M16, Famas, Ak74u, L96A1. Dit zijn eigenlijk de enige wapens die ik gebruik, soms zijn er uitzonderingen.
crazy_shooter999
Aantal berichten : 1 Registratiedatum : 30-12-10
Onderwerp: Re: je favoriete wapen?! do dec 30, 2010 6:56 am
mijn 2 beste wapens waarmee ik speel zijn ak74u en commando.
en voor de fun nu en dan eens met stakeout met grip natuurlijk maar zoals al gezegt is soms schiet je 1x erop en is ie dood en soms schiet je er 2x op en is ie nog niet dood daarom speel ik er niet veel mee
NLsnipertjeNL
Aantal berichten : 12 Registratiedatum : 09-01-11
Onderwerp: Re: je favoriete wapen?! zo jan 09, 2011 4:39 am