Dutch Dominators
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dutch Dominators

COD: Black Ops Clan
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 !!* VergaderSpot *!!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Black0ps-Robin (Admin)
Admin
Black0ps-Robin (Admin)


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 37
Woonplaats : Groningen

!!* VergaderSpot *!! Empty
BerichtOnderwerp: !!* VergaderSpot *!!   !!* VergaderSpot *!! I_icon_minitimedo dec 30, 2010 4:21 pm

Hier bespreken we belangrijk dingen, dus geen spam aub !

en om gelijk los te branden heb ik gelijk een aantal dingen die ik wil aangeven:

1. de clan groeit op dit moment redelijk snel, en met goede spelers, hoe groot moet volgens jullie de clan worden?? 20, 30 of meer leden.
2. wat gaan we eisen van nieuwkomers?
moeten ze een bepaalde leeftijd hebben??
of minimaal een k/d van 1 ?


ik zat te denken dat 25 man toch wel max is. zo heb je altijd genoeg mensen online!
en ik dnek dat het belangrijk is dat we bij het recruten ok op de kill/death ratio gaan letten.

minimaal 1.00 ??


hoe denk jullie hierover?

Terug naar boven Ga naar beneden
https://dutchdominators.actieforum.com
xFlawlez_Nuclear

xFlawlez_Nuclear


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 21-12-10
Woonplaats : dronten

!!* VergaderSpot *!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: !!* VergaderSpot *!!   !!* VergaderSpot *!! I_icon_minitimedo dec 30, 2010 4:44 pm

ik denk dat de clan wel groter moet kunnen worden dan 30. wat ik zou doen is de clan als hij tegroot word in groepen opdelen. zo word niemand zijn friendenlijst gespamt. maar ik zou het max wel rond de 100 legen want dat is het maximaal aantal vrienden.

en over de K/D zou ik zeggen dat het voor gewoon niet uitmaakt en voor het GB team will ik gewoon een groep van 4 die goed op elkaar is ingespeeld. maar voor GB is het eigen keuze ik ben voor het team wat we nu maken bijvoorbeeld niet op stads aan het letten ik zoek gewoon twee mensen die goed met cas en mij kunnen samenspelen. ik denk dat ik vooral let op de scores in de games die ik met ze speel en niet op K/d etc want iedereen was eerst noob en ik zie ook dat pas nu ik in een party zit dat mijn stats echt geboost worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Black0ps-Robin (Admin)
Admin
Black0ps-Robin (Admin)


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 37
Woonplaats : Groningen

!!* VergaderSpot *!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: !!* VergaderSpot *!!   !!* VergaderSpot *!! I_icon_minitimedo dec 30, 2010 5:32 pm

naja als je clan te groot is heb je met sommige helemaal geen klik of contact.


ik wil juist dat het een hechte clan wordt.
ik denk dat ik max 50 wel genoeg vind.

en je hebt wel gelijk over die stats, maar het zegt wel iets over de speler.
ik bedoel als iemand va een k/d met 0.50 in de clan wil, dan wil ik eerst minimaal een aantal keren met hem gespeeld hebben voordat ik een beslissing mak.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dutchdominators.actieforum.com
r1ck0ng3rsma

r1ck0ng3rsma


Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 28-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : drachten

!!* VergaderSpot *!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: !!* VergaderSpot *!!   !!* VergaderSpot *!! I_icon_minitimevr dec 31, 2010 12:19 am

xFlawlez_Nuclear schreef:
ik denk dat de clan wel groter moet kunnen worden dan 30. wat ik zou doen is de clan als hij tegroot word in groepen opdelen. zo word niemand zijn friendenlijst gespamt. maar ik zou het max wel rond de 100 legen want dat is het maximaal aantal vrienden.

en over de K/D zou ik zeggen dat het voor gewoon niet uitmaakt en voor het GB team will ik gewoon een groep van 4 die goed op elkaar is ingespeeld. maar voor GB is het eigen keuze ik ben voor het team wat we nu maken bijvoorbeeld niet op stads aan het letten ik zoek gewoon twee mensen die goed met cas en mij kunnen samenspelen. ik denk dat ik vooral let op de scores in de games die ik met ze speel en niet op K/d etc want iedereen was eerst noob en ik zie ook dat pas nu ik in een party zit dat mijn stats echt geboost worden.

waarom een groep van 4 ?? waarom niet van 6 dan maak ik geen kans als het voor vier is Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
xFlawlez_Nuclear

xFlawlez_Nuclear


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 21-12-10
Woonplaats : dronten

!!* VergaderSpot *!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: !!* VergaderSpot *!!   !!* VergaderSpot *!! I_icon_minitimevr dec 31, 2010 1:05 am

het meest gespeelt is 4. maar als we genoeg goede leden kunnen vinden kan ik 5v5 of 6v6 ook overwegen.

nog een reden is dat de playofs(de 16 beste teams elk seizoen) ook altijd 4v4 is dus daar wil ik gewoon goed in worden, maar alles is open voor discussie.
Terug naar boven Ga naar beneden
r1ck0ng3rsma

r1ck0ng3rsma


Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 28-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : drachten

!!* VergaderSpot *!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: !!* VergaderSpot *!!   !!* VergaderSpot *!! I_icon_minitimevr dec 31, 2010 1:08 am

maar je denkt tog niet dat je in de play offs komt of wel ?? de 16e beste teams dat haal je nooit er zijn erg veel teams. Ik weet dat jij goed bent maar er zijn nog veel betere
Terug naar boven Ga naar beneden
xFlawlez_Nuclear

xFlawlez_Nuclear


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 21-12-10
Woonplaats : dronten

!!* VergaderSpot *!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: !!* VergaderSpot *!!   !!* VergaderSpot *!! I_icon_minitimevr dec 31, 2010 1:12 am

ik weet dat we het niet gaan halen maar ik wil in het playofs formad goed worden. en dat is dus 4v4.

maar ook al zou je het 4v dominatoin team niet halen dan kan je gewoon zelf een 6v6 maken kan zelfs voor een andere gamemode als je dat zou willlen.

zo en nu back on topic als je hier verder over wil praten kan je een topic maken in de GB sectie
Terug naar boven Ga naar beneden
weysboy

weysboy


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 28-12-10
Leeftijd : 29

!!* VergaderSpot *!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: !!* VergaderSpot *!!   !!* VergaderSpot *!! I_icon_minitimevr dec 31, 2010 8:01 am

Ik denk niet dat we meer dan 20 actieve leden zouden moeten hebben. En bij het recruiten moeten we niet letten op k/d maar op gunskill en op smamenwerking/callouts.
Met GB zou ik zelf wel mee willen doen aan 4v4 domination, 2v2 search en 2v2 demolition.
Terug naar boven Ga naar beneden
NLsnipertjeNL




Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 09-01-11

!!* VergaderSpot *!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: !!* VergaderSpot *!!   !!* VergaderSpot *!! I_icon_minitimezo jan 16, 2011 11:04 am

ja 25 man lijkt me prima,
maar ik vind dat je niet op de leeftijd moet letten zolang ze goed mee doen vind ik het prima Wink
ik ben zelf 13 maar dat kan nog wel denk ik maar kinderen van 8 dan weer niet minimaal 12 ofzo?

en op K/D letten lijkt me ook goed maar ik ga soms heel slecht en soms echt pro en me kd is 0.90 :S maarja
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





!!* VergaderSpot *!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: !!* VergaderSpot *!!   !!* VergaderSpot *!! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
!!* VergaderSpot *!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dutch Dominators :: DutchDominators :: Clan Leden :: Clan Talk-
Ga naar: