Dutch Dominators
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dutch Dominators

COD: Black Ops Clan
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 glitches/easter eggs ? (eerste post xD)

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
r1ck0ng3rsma

r1ck0ng3rsma


Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 28-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : drachten

glitches/easter eggs ? (eerste post xD) Empty
BerichtOnderwerp: glitches/easter eggs ? (eerste post xD)   glitches/easter eggs ? (eerste post xD) I_icon_minitimedi dec 28, 2010 2:23 pm

Ik heb gehoord over een easter egg en volgens die easter egg kan je de thunder gun in single player krijgen Shocked. Of dit waar is weet ik niet, zelf moet ik het nog proberen. Als het lukt zal ik vertellen hoe je het doet. Ken je nog easter eggs of glitches post ze dan. Want een vriend van mij zal dan tutorial videos gaan maken in HD. Zijn Hauppauge is namenlijk net binnen Cool .
Terug naar boven Ga naar beneden
Black0ps-Robin (Admin)
Admin
Black0ps-Robin (Admin)


Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 21-12-10
Leeftijd : 37
Woonplaats : Groningen

glitches/easter eggs ? (eerste post xD) Empty
BerichtOnderwerp: Re: glitches/easter eggs ? (eerste post xD)   glitches/easter eggs ? (eerste post xD) I_icon_minitimedi dec 28, 2010 4:28 pm

dat van die easter egg klopt.

was zelfs een topic van op de officiele site van callofduty geloof ik.
op youtube valt vast wel een tutorial te vinden.

verder weet ik zelf niks. ik heb singleplayer namelijk nog niet eens gedaan, ben direct online gegaan Laughing Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dutchdominators.actieforum.com
Gast
Gast




glitches/easter eggs ? (eerste post xD) Empty
BerichtOnderwerp: Re: glitches/easter eggs ? (eerste post xD)   glitches/easter eggs ? (eerste post xD) I_icon_minitimedi jan 11, 2011 7:40 am

bij Nuketown heb je ook een easter egg
je moet in een snelle tijd alle hoofden eraf schieten van de poppen (dat lukt niet in je eentje)
hier is een filmpje
https://www.youtube.com/watch?v=L1Yw-BiA4aM&feature=channel





Terug naar boven Ga naar beneden
r1ck0ng3rsma

r1ck0ng3rsma


Aantal berichten : 70
Registratiedatum : 28-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : drachten

glitches/easter eggs ? (eerste post xD) Empty
BerichtOnderwerp: Re: glitches/easter eggs ? (eerste post xD)   glitches/easter eggs ? (eerste post xD) I_icon_minitimedi jan 11, 2011 7:58 am

BlackAss-BA schreef:
bij Nuketown heb je ook een easter egg
je moet in een snelle tijd alle hoofden eraf schieten van de poppen (dat lukt niet in je eentje)
hier is een filmpje
https://www.youtube.com/watch?v=L1Yw-BiA4aM&feature=channel






sorry hoor maar volgensmij weet iedereen dat ??
Terug naar boven Ga naar beneden
Glialka

Glialka


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 03-01-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Duiven, Gelderland

glitches/easter eggs ? (eerste post xD) Empty
BerichtOnderwerp: Re: glitches/easter eggs ? (eerste post xD)   glitches/easter eggs ? (eerste post xD) I_icon_minitimedi jan 11, 2011 12:19 pm

Ene kant mag je ook wel blij zijn dat je de Single player niet hebt gespeeld, want hij was ook niet gaaf, stonden echt dingen van Most Epic SP EVER! , maar de beste SP van call of duty is en blijft gewoon cod 4!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
xFlawlez_Nuclear

xFlawlez_Nuclear


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 21-12-10
Woonplaats : dronten

glitches/easter eggs ? (eerste post xD) Empty
BerichtOnderwerp: Re: glitches/easter eggs ? (eerste post xD)   glitches/easter eggs ? (eerste post xD) I_icon_minitimewo jan 12, 2011 1:41 am

vind ik niet ik heb de singleplayer helemaal gespeeld en ik vond hem echt goed tuurlijk het had geen moment zoals de nuke in cod 4 maar over het algemeen een van de beste cod campains.
Terug naar boven Ga naar beneden
Glialka

Glialka


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 03-01-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Duiven, Gelderland

glitches/easter eggs ? (eerste post xD) Empty
BerichtOnderwerp: Re: glitches/easter eggs ? (eerste post xD)   glitches/easter eggs ? (eerste post xD) I_icon_minitimedo jan 13, 2011 8:41 am

Toch mis ik het Sniper avontuur enzo.. kan niet wachten tot MW3, die komt dit jaar uit toch ? ik hoop t wel, ik vind dit ook wel leuk, maar mis de snipe maps, kijk quick scope maakt me niet uit, maar vind t wel belangrijk om een goeie map te hebben, met paar goeie sniper spots, anders vind ik er persoonlijk echt geen bal aan, daarom hoop ik dat er 1 goeie sniper missie tussen zit. maar dat is mijn mening, en ik wil ook niet zeggen dat de SP van Black Ops slecht is ofzo, het is wel echt ziek in elkaar gezet, maar weet niet, niet mijn soort SP
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





glitches/easter eggs ? (eerste post xD) Empty
BerichtOnderwerp: Re: glitches/easter eggs ? (eerste post xD)   glitches/easter eggs ? (eerste post xD) I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
glitches/easter eggs ? (eerste post xD)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Glitches, easter eggs of hacks
» Eerste Map Pack "First Strike"

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dutch Dominators :: Praathoek :: Singleplayer-
Ga naar: